بازاریابی در شبکه های اجتماعی

فناوری اطلاعات بواسطه وجود ابزارهای مختلف این قابلیت را به شما می دهد تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه با مخاطبتان ارتباط برقرار نماید. شبکه های اجتماعی که زائیده فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند در رشد و موفقیت کسب و کار بسیار موثر می باشند.
شرکت ایده برتر پاسارگاد با بهره گیری از دانش آکادمی و تجربیات خود در بازاریابی و فروش اینترنتی، ضمن شناخت شبکه های اجتماعی و نحوه استفاده از آنها در جهت بازاریابی در شبکه های اجتماعی، مدیریت تبلیغات، کاهش هزینه تبلیغات و بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، افزایش فروش و …، به ارائه خدمات ذیل می پردازد:

 

social-media

 

• بررسی و تحلیل فرآیند فروش اینترنتی
طرح و تدوین برنامه بازاریابی و فروش (Marketing Plan)
تدوین کمپین تبلیغات اینترنتی و مجازی
افزایش نرخ بازدید سایت (SEO)
• تدوین کمپین فروش اینترنتی و مجازی
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در جهت حفظ، جذب و توسعه مشتریان
راه اندازی باشگاه مشتریان مجازی
تحلیل رفتار سازمان
تحلیل رقبا
• استخراج برنامه کسب و کار آتی

 

فناوری اطلاعات به رکن جدانشدنی فرآیندهای بازاریابی و فروش مبدل شده است. چراکه توانایی قابل توجه در پردازش حجم بیشمار اطلاعات باسرعت و دقت بالا سبب بهبود کارآیی فعالیت های بازاریابی و فرآیند های تصمیم‌گیری شده است. استفاده مناسب از فناوری اطلاعات نظیر سیستم‌ های مدیریت پایگاه اطلاعات تسهیلاتی را جهت ردیابی فروش و سفارش برای کسب و کارها در هر ابعادی ایجاد می‌کند. از طرفی مولفه های مختلفی در فناوری اطلاعات نقش دارند که شرکت ایده برتر پاسارگاد ضمن شناخت آنها می تواند کسب و کار شما را در دستیابی به اهدافتان یاری رساند.

 

جهت بهره مندی از خدمات ما لطفاً فرم ذیل را تکمیل فرمایید؛

لطفا صبر کنید

بازاریابی در شبکه های اجتماعی, بازاریابی اینترنتی, بازاریابی در فضای مجازی, تدوین برنامه بازاریابی, بازاریابی شبکه ای, مشاوره بازاریابی, تحلیل فروش اینترنتی, تدوین برنامه بازاریابی و فروش, کمپین فروش اینترنتی, تحلیل رفتار رقبا, راه اندازی باشگاه مشتریان, افزایش نرخ بازدید سایت seo