مشاوره و پیاده سازی استاندارد

مشاوران ISO نقش بسیار حیاتی در اثربخشی سیستم های مدیریت کیفیت در سازمان دارند. چراکه بسیاری از استقرار و پیاده سازی استانداردها در ابتدا با هدف بهبود وضعیت جاری سازمان ها اتفاق افتاده حال آنکه پس از گذشت زمان و به علت عدم پیاده سازی مناسب استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت و یا عدم استفاده مناسب از ایزو ها به علت نبود آموزش، پس از گذشت زمان فراموش شده اند و نیز هیچ ارزش افزوده ای برای سازمان نداشته اند.


صرفاً نگاه تبلیغاتی به گواهینامه ISO، و بدون استفاده از استانداردهای ISO به عنوان یک ابزار برای توسعه سازمان در بازار رقابتی در جهت کسب سهم بیشتری از بازار، در گذشت زمان برند سازمان را تخریب خواهد نمود.

 

%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88

 

مشاوران سیستم های مدیریت کیفیت ایده برتر پاسارگاد به سازمان ها برای برنامه ریزی، طراحی، پیاده سازی، نظارت الزامات استانداردهای ایزو کمک می کنند. مشاوران ما با ارائه یکی از جامع ترین خدمات مشاوره در زمینه دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت، سازمان های صنعتی و البته خدماتی را تحت پوشش قرار می دهند. مشاوران ما بر این باورند که طراحی و پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت در سازمان ها باید "ساده، عملی و دارای نوآوری" باشد. ما معتقدیم پس از ایجاد و طراحی سیستم ها در سازمان ها نباید آنها را به حال خود رها نمود بلکه مشاوران ما پس از اجرا، کنترل و بهبود سیستم های مدیریت را تحت کنترل خود خواهند داشت.

 

بسیاری از مردم تصور می کنند استفاده از خدمات مشاوره مدیریت برای سازمان های بزرگ است در صورتیکه تجارت ها و شرکت های کوچک نیز می توانند برای افزایش کارایی و عملکرد خود نیز از مشاوران مدیریت بهره ببرند. در واقع شرکت ها و سازمان ها در هر ابعادی که باشند می توانند از خدمات مشاوره مدیریت استفاده نمایند.
به خاطر بسپاریم که مشاورین مدیریت با خود عصای جادویی به همراه نداشته و بهبود و توسعه کار ما منوط به پیاده سازی صحیح دستورالعمل ها و زمان است. اما چیزی که در مشاوران ایده برتر پاسارگاد در ابتدای راه باید به شما ارائه خواهند داد یک برنامه مدون و مشخص است که بتوانید مسیر حرکت را روشن و شفاف تحت کنترل داشته باشد.

 

مشاوران سیستم های کیفیت ایده برتر پاسارگاد سعی بر آن دارد، یک شرکت مشاوره مدیریتی مقرون به صرفه باشد و کم هزینه ترین راهها در جهت افزایش بهره وری را به سازمان شما پیشنهاد نماید. چنین استراتژی هایی در پایداری و حفط سازمان ها، شرکت ها و تجارت ها در بازار کمک بسزایی می کند.

 

%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88

 

 

برخی از خدمات شرکت ایده برتر پاسارگاد در خصوص مشاوره و پیاده سازی استاندارد های سیستم کیفیت خدمات:

مشاوره، استقرار و بهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO9000

مشاوره، استقرار و بهبود ISO9001:2008، مدیریت کیفیت فرایندهای سازمانی

مشاوره، استقرار و بهبود ISO10001:2005، شیوه های ارتباط سازمان

مشاوره، استقرار و بهبود ISO10002:2004، مدیریت شکایات مشتری

مشاوره، استقرار و بهبود ISO10003:2007، شیوه های ارتباط سازمان

مشاوره، استقرار و بهبود ISO10004:2010، سنجش رضایت مشتریان

مشاوره، استقرار و بهبود GMP و GHP

مشاوره، استقرار و بهبود HACCP

مشاوره و استقرار SFBB

تدوین و اجرای پروژه 5S

تدوین و اجرای پروژه سیستم مدیریت ایمنی،بهداشت شغلی و محیط زیست HSE-MS

تدوین و اجرای پروژه مدل تعالی سازمانی EFQM

تدوین و اجرای پروژه QFD

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم ذیل را تکمیل بفرمایید:

[contact-form-7 id=”90″ title=”بدون عنوان”]

مشاوره و پیاده سازی استاندارد, مشاوره ایزو, استاندراد ایزو, پیاده سازی استاندارد ایزو, مشاوره پیاده سازی haccp, مشاوره استقرار 90001, استقرار gmp, استقرار sfbb, اجرای 5s, اجرای hse, استانداردهای iso
مشاوره و پیاده سازی استاندارد, مشاوره ایزو, استاندراد ایزو, پیاده سازی استاندارد ایزو, مشاوره پیاده سازی haccp, مشاوره استقرار 90001, استقرار gmp, استقرار sfbb, اجرای 5s, اجرای hse, استانداردهای iso