پیوستن به ما

شرکت ایده برتر پاسارگاد از جمله شرکت ‌های دانش‌ محور است که دیدگاه مدیران ارشد آن بر این استوار است که نیروی انسانی عامل اصلی موفقیت شرکت محسوب می باشد. بر این اساس تمام موفقیت خود را مدیون و مرهون تلاش کارکنان صدیق و کوشای خود می دانیم.


تفکر اصلی مدیران شرکت ایده برتر پاسارگاد براین است که رشد و تعالی کارکنان را به منزله رشد و تعالی شرکت می دانند و معتقدند که پیشرفت شرکت منوط به پیشرفت کارکنان چه در سطوح معنوی و علمی و چه در سطوح مادی و رفاهی خواهد بود. با همین نگاه است که تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فضای کاری شرکت ایده برتر پاسارگاد را محیطی دوستانه و دوست‌داشتنی بسازیم. تا همه بتوانیم روز کاری خوبی را در کنار یکدیگر بگذرانیم، همراه هم رشد کنیم و به پیشرفت شرکت خود کمک کنیم. باور داریم ایجاد و حفظ یک محیط کاری ایده‌ آل، آرمانی است که همواره می‌توان گام‌ های تازه ‌ای در جهت بهبود آن برداشت.

 

 


لذا با توجه به فعالیت های مشخص شرکت ایده برتر پاسارگاد در زمینه هایی از جمله برگزاری دوره های تخصصی، مشاوره و پیاده سازی استانداردها و رویه ها، طراحی وب سایت، خدمات مشاوره ای به سازمان ها، برگزاری همایش و رویداد در زمینه های ذیل اعلام آمادگی همکاری می نماید:

1. در زمینه ی تدریس:
از اساتیدی که در زمینه ی فروش و بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، روابط عمومی و … توانایی و سابقه تدریس دارند در زمینه ی برگزاری دوره های تخصصی دعوت به همکاری می شوند لذا خواهشمند است رزومه ی خود را ارسال نمایند.


2. ارسال مقالات شما برای درج دروب سایت:
افرادی که تمایل دارند مقالات، پروژها و مطالب آنها در سایت با نام و مشخصات خودشان درج گردد، با کلیک برروی ارسال مقاله، مقالات خود را ارسال نمایند. ظرف 12 ساعت مقالات بررسی و بروی سایت قرار خواهد گرفت.


3. مشاوران فروش و بازاریابی و کیفیت:
با توجه به استقبال شرکت های مختلف در مورد خدمات مشاوره برآنیم تا با گسترش این خدمات و دعوت از افرادی که توانایی مشاوره در زمینه های مختلف مدیریت را دارند، قدمی دیگر در مسیر اهداف خود برداریم بدینوسیله از افرادی که تمایل به همکاری در زمینه ی مشاوره را دارند دعوت میگردد تا با ارسال رزومه ی خود به ما بپیوندند.

 

انتخاب مسیر …

حداکثر سایز 250 MB

لطفا صبر کنید

پیوستن به ما, همکاری با ما, استخدام, جذب نیرو, مدیریت منابع انسانی, منابع انسانی, بازاریابی, مشاوره بازاریابی, مشاوره فروش, مشاوره جذب نیروی انسانی, مشاوره برگزاری همایش, تدوین برنامه فروش, فروش, بازاریابی, ایزو, استاندارد مدیریت