درگیری بالا تبلیغات 


تبلیغات ازجمله عواملی است که امروزه دغدغه تمام مدیران شرکت ها و سازمان ها شده است تا جایی که؛ خرید های کاملا درگیرانه، در نقطه مقابل خرید های کم قیمت و یا کم ـ درگیرانه قرار دارند. هنگامی که افراد می خواهند مبالغ مازاد بر مصرف جمع شده خود را صرف کالاهایی نظیر یک دستگاه تلویزیون یا اتومبیل کنند یا با آن پول در تعطیلات به مسافرت بروند، دیگر تصمیم گیری خود را سهل نمی گیرند.

 

برای اکثر مصرف کنندگان، این تصمیم گیری ها از نوع کاملا درگیرانه است. قبل از اتخاذ هر تصمیم، فعالانه اطلاعات لازم را جمع آوری می کنیم، با دوستان خود صحبت میکنیم، و کلاً هر آنچه درباره خرید موردنظر می توانیم، انجام دهیم.

 

 

به علاوه، معمولا نام های تجاری مختلف، در این سطح، با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. آن ها، برعکس آنچه در مورد بسیاری از محصولات کم ـ درگیرانه مشاهده می شود، کمتر از نظر ظاهری با یکدیگر یکسان باشند.

در بین تعداد کثیری از عوامل، تبلیغ، تنها یکی از تأثیراتی است که در تصمیم گیری های مربوط به خریدهای کاملاً درگیرانه دخالت می کند. غالباً این تأثیر در بین دیگر تأثیرات آن هاست به ویژه در مقایسه با دیگر تأثیراتی نظیر حرف های مردم، تجارب قبلی و توصیه های «خبرگان».

در مورد محصولات کاملاً درگیرانه، بیشترین اثر تبلیغ، بر اتخاذ تصمیم نهایی نیست، بلکه متوجه آن است که آن نام تجاری نیز مدنظر قرار گیرد این که نام آن را مجموعه انتخاب های خود اضافه کنیم تا بعداً آن ها را ارزش سنجی کنیم. این، یکی از روش هایی است که تبلیغ بطور غیرمستقیم بر اندیشه ما تأثیر می گذارد.
 

تبلیغات, مشاوره تبلیغات, انواع تبلیغات, تبلیغات و بازاریابی, مشاور بازاریابی, شرکت مشاور بازاریابی, شرکت تبلیغاتی, برترین شرکت مشاوره مدیریت, مشاوره مدیریت, تبلیغات و فروش, تبلیغات و روابط عمومی, مشاور روابط عمومی