طراحی وبسایت حرفه ای

طراحی وبسایت حرفه ای : امروزه داشتن سایت حرفه ای یک پیش نیاز برای ورود به دنیای اینترنت و تجارت الکترونیک می باشد.طراحی سایت حرفه ای شاید اولین قامی است که باید برای حضور در بازار های رقابتی جدید و بین المللی ، بردارید. ولی:

هدف ما از طراحی یک سایت حرفه ای چیست؟

طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی وب سایت اینترنتی چه امکاناتی می تواند برای صاحبانش فراهم کند؟

منظور از طراحی سایت حرفه ای چیست و چه تفاوتی با سایر سایت ها دارد؟

در طراحی وب سایت حرفه ای به چه نکاتی باید توجه بیشتری کنیم؟

سئو و بهینه سازی سایت در طراحی سایت حرفه ای چگوه است؟

برای پاسخ به ای سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت حرفه ای با اینتن همراه باشید:

 

هدف از طراحی وبسایت حرفه ای

هر سایت با توجه به هدف و برنامه ای که سازندگان آن دارند طراحی و ساخته می شود ، ولی منظور از طراحی سایت حرفه ای داشتن یک سایت تمام عیار ، بروز و با کیفیت، منطبق بر اصول سئو سایت ، دارای مدیریتی آسان و کاربردی و قابل رقابت در بازار های جهانی می باشد. طراحی وب سایت ما هر اندازه حرفه ای تر باشد ، کار ما در پشت سر گذاشتن رقیبان راحت تر خواهد بود.

 

ویژگی های طراحی وبسایت حرفه ای

بعد از تعیین هدف ساخت سایت ، ویژگی های آن در طراحی سایت برنامه ریزی و پیاده سازی می شوند.بسیاری از این سایت ها دارای ویژگی های اختصاصی و منحصر بفرد می باشند، ولی برخی از ویژگی های معمولا در اکثر سایت ها و بنا به درخواست مشتری ، به کار گرفته می شوند. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این ویژگی ها می پردازیم:

 

ظاهر و گرافیک در طراحی سایت حرفه ای

شاید اولین چیزی که بازدید کننده را به خود جذب می کند ظاهر و گرافیک سایت باشد.داشتن یک ظاهر شیک ، با کیفیت ، جذاب و منطبق بر اصول طراحی سایت حرفه ای باعث جذب بازدیدکنندگان به سایت شده و آمار بازدید سایت را افزایش می دهد. در زیر به بررسی نکاتی در رابطه با ظاهر سایت در طراحی سایت حرفه ای می پردازیم:

۱- تصاویر در طراحی سایت حرفه ای

 

websites

 

 

تصاویر بکار برده شده در در طراحی سایت حرفه ای باید طبق استاندارد بوده و اصول و ضوابط سئو سایت و بهینه سازی سایت باید در آن رعایت شده باشد. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه به مقاله تصاویر در طراحی سایت مراجعه کنید.

۲- بکارگیری قالب های مناسب در طراحی سایت حرفه ای

در امر طراحی وب سایت قالب های آماده ی متنوع و زیادی در بازار موجود می باشد ولی برای طراحی سایت حرفه ای باید از قالب های کاملا اختصاصی استفاده شود.استفاده از قالب های اختصاصی در طراحی سایت حرفه ای دو مزیت دارد:

  • منحصر بفرد بودن قالب

در این روش خیال شما راحت است که به غیر از شما کس دیگری در فضای اینترنت از این قالب ها استفاده نکرده و یک قالب کاملا اختصاصی در اختیار دارید.

  • ادیت و اصلاح راحت تر

چون کد نویسی و طراحی این نوع قالب ها از صفر می باشد،لذا ادیت آن نیز کم هزینه تر و آسان تر می باشد و همچنین قالب های از قدرت مانور دهی بالاتری نسبت به قالب های آماده برخوردار هستند.

 

طراحی سایت حرفه ای بر اساس اصول سئو

یکی از نکات بسیار مهمی که در طراحی سایت حرفه ای باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد. ساخت سایت از ابتدا باید طبق اصول و ضوابط الگوریتم های موتور های جستجو بوده و بر این اساس طراحی و پیاده سازی شود. اطلاعات بیشتر در : طراحی سایت بر اساس اصول سئو .

 

کاربر پسد بودن

باتوجه به هدفی که از ساخت سایت دنبال می کنید ، بازدید گنندگان سایت می توانند مشتریان بالقوه ی شما باشند. حفظ این مشتریان و جذب بازدید کنندگان جدید منوط به طراحی یک سایت کاربرپسند می باشد.

 

سازگاری با تمامی مرورگر ها در طراحی سایت حرفه ای

از خصوصیات بارزی که در طراحی سایت حرفه ای حتما باید به آن توجه شود سازگار بودن آن با تمامی مرورگر های موجود می باشد. در این حالت شما هیچ کاربرو بازدید کننده ای را از دست نخواهید داد.

 

ریسپانسیو بودن طراحی سایت حرفه ای

با فراگیر شدن استفاده از تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند، آمار نشان می دهد امروزه اکثر وب گردی ها و گشت و گذار های اینترنتی از این طریق انجام می شود. پس طراحی سایت ریسپانسیو و سازگار با موبایل یکی از ملزومات در ساخت سایت است.

 

امنیت بالا در طراحی سایت حرفه ای

استفاده از سرور های ایمن و بروز می تواند بسیاری از مشکلات امنیتی و ایمنی را حل کرده و مانع از هک شدن سایت و بروز مسائل امنیتیی خواهد شد.

 

طراحی سایت حرفه ای بر اساس استانداردهای جهانی

طراحی وب سایت حرفه ای باید بر اساس اصول و ضوابط بوده و استاندارد های طراحی سایت به طور کامل در آن رعایت شده باشد. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه به استاندارد های طراحی سایت مراجعه کنید.

 

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

شاید اولین و بهترین کاری که می توان برای حضور در بازار های جهانی کرد طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه می باشد. زبان دوم و سوم و … سایت بر اساس کشور های هدف تعیین شده و در سایت قرار داده می شوند. اطلاعات تکمیلی در طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه .

 

امکانات طراحی سایت حرفه ای

امکانات متنوع و جذاب یکی از امتیاز هایی است که در طراحی سایت حرفه ای به آن پرداخته می شود. این امکانات بر اساس نیاز و خواست مشتری بر روی سایت پیاده سازی و اجرا می شوند، در ادامه به معرفی برخی از این امکانات می پردازیم:

  • مدیریت آسان و کاربردی در طراحی سایت حرفه ای
  • داشتن منو های بی نهایت در طراحی سایت حرفه ای
  • گالری تصاویر در طراحی سایت حرفه ای
  • نقشه گوگل در طراحی سایت حرفه ای
  • بخش نظرات و نظرسنجی
  • پنل رایگان ارسال اس ام اس در طراحی سایت حرفه ای
  • منو های تو در تو و بی نهایت
  • لود شدن سریع صفحات
  • سیستم اعطای نماینگی و یا شعبه
  • تالار گفتگو در طراحی سایت حرفه ای
  • مدیریت مطالب، اسناد ، تصاویر و هرآنچه که در سایت موجود است.
  • سیستم خبر خوان
  • بخش مقالات و کتابخانه
  • سیستم آمارگیری پیشرفته
  • سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط مشتری CRM (خدمات پس ازفروش ، استعلام گارانتی و.. )
  • خرید و فروش اینترنتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم ذیل را تکمیل نمایید؛

لطفا صبر کنید

  • ….
طراحی وبسایت, طراحی وبسایت حرفه ای, وبسایت حرفه ای, راه اندازی وبسایت حرفه ای, وب سایت حرفه ای, پیاده سازی وب سایت حرفه ای, طراحی وب سایت حرفه ای, بهینه سازی وب سایت, سئو وب سایت, seo وب سایت, بهینه سازی سئو, بهینه سازی seo, سئو, seo, برترین وب سایت