مشاوره برند سازی Branding

برندسازی یا برندینگ (Branding) فرایندی منظم است که به منظور ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری بکارگرفته می­ شود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه­ گذاری در آینده است. برندسازی استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چرا مردم باید یک برند یا نام تجاری را نسبت به سایر برندها انتخاب نمایند.

برند یا نام تجاری‏ عبارت است از یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد.

 

branding

 

مدیریت نام تجاری یا مدیریت برند Brand Management با داشتن دانش و آگاهی کامل از اصطلاح "نام تجاری" آغاز می‌شود، اگر چه تمام موارد فوق برند یا نام تجاری را دربر می گیرد اما برای تحقق برندینگ یا همان برندسازی بایستی سازمان ها نسبت به وعده داده شده  متعهد باشند. این جمله در ظاهر ساده به نظر می رسد اما در عمل بسیار بسیار مشکل و دشوار است.

 

"مدیریت برند" (مدیریت نام تجاری) چیزی جز هنر ایجاد و حفظ نام تجاری نیست. تولیدکننده یا ارائه‌ دهنده خدمت با نام تجاری خود، مشتریان خویش را به کسب‌ و کار خود متعهد می‌سازد. مدیریت برند شامل مدیریت ویژگی‌های محسوس و نامحسوس نام تجاری است.

کسب و کار، یک فرایند است نه یک موجودیت مستقل، کسب و کارهای موفق آن هایی هستند که دائما با تغییرات بازاری، صنعتی، اقتصادی و فرهنگی وفق می یابد. آن ها بیش تر شبیه ارگانیسم ها رفتار می کنند تا سازمان ها، یعنی در هنگام نیاز تغییر می یابند، رشد می کنند، تقسیم و ترکیب می شوند.

 

برندینگ از ترکیب آمیخته بازاریابی Marketing Mix مختلف به شما هویت می‌دهد. این چیزی جز درگیر نمودن ذهن مشتریان با نام تجاری‌تان نیست. توجه نمایید که این تصویر ناشی از تجربه حاصل از برخورد با یک کسب‌وکار بزرگ و قابل‌اعتماد است.

سازمان با یک نام تجاری قوی، محصولات خود را از رقبا متمایز می‌نماید. از همین روست که اصطلاحاً برندی را از برند دیگر ارزشمندتر دانسته و در این مسیر ارزش‌گذاری برند دارای اهمیت ویژه‌ای است.

 

در این راستا از جمله خدمات مشاوران شرکت ایده برتر پاسارگاد عبارتند از:

 

جهت بهره مندی از خدمات ما لطفاً فرم ذیل را تکمیل فرمایید؛

لطفا صبر کنید

 

مشاوره برندسازی, مشاوره برند سازی, مشاوره branding, مشاوره برندینگ, برندسازی, برند سازی, برندینگ, هویت برند, طراحی برند, مدیریت استراتژیک برند, استراتژی برند, کمپین های تبلیغاتی, ارزش برند, تعین ارزش برند, مشاوره brand, مدیریت brand, مدیریت برند, نشان تجاری, مدیریت نشان تجاری, مدیریت نشان تجاری