مشاوره فروش (فروش داخلی و فروش بین الملل)

فروش خوب مستلزم آن است که محصول و خدمات خود را به خوبی درک کرده و بر اساس نیازهای مشتری به طور مناسب بکار گرفته و تغییر دهیم. فروش یک روش است، اینکه چگونه فکر می کنم و احساس می کنم، در مورد رویکردتان به سازمان، محصولات، و البته مشتریان می باشد.

مشاوره فروش در ایده برتر پاسارگاد با تشكیل جلسات منسجم و با طرح مسائل فروش در قالب طوفان ذهنی Brain Storming و استفاده از متد دلفی Delphi اقدام به ارائه تكنیك های فروش می پردازند.

به طور کلی در مورد سیستم مدیریت فروش حرفه‌ ای Professional Selling خدمات ما عبارتند از:

  1. ایجاد ارزش برای مشتری
  2. ارائه مشاوره مناسب به مشتری
  3. وفادار نمودن مشتری

 

 

 

مشاوران ایده برتر پاسارگاد با استفاده از پشتیبانی علمی و نیز تجربیات عملی فروش حرفه ای Professional Sales Management در بازار عمده و خرده فروشی (محصولات و خدمات) و برخی محصولات خاص مانند دارو و تجهیزات پزشکی در داخل و خارج کشور آماده ارائه خدمات تخصصی فروش می باشند. مهندسی فروش و تحلیل، عارضه‌ یابی فرایند فروش (تلفنی، اینترنتی، رودررو Face To Face) از جمله خدمات مشاوران فروش حرفه ای ما می باشد.

از دیگر خدمات قابل ارائه؛ آموزش مدیریت فروش حرفه‌ ای برای کارکنان و اعضای تیم فروش، کارشناسان فروش و نیز مدیران واحد فروش و سرپرستان فروش منطقه‌ ای و سرپرستان فروش بین‌المللی می باشد.

 

مدیریت فروش حرفه دربردارنده موارد ذیل می باشد:

  • ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان
  • ایجاد ساختار سازمانی فروش که چالاک‌ تر و سازگارتر هستند
  • به دست آوردن مالکیت بیشتر کار و تعهد از فروشندگان با از بین بردن موانع عملکردی درون سازمان
  • حرکت شیوه مدیریت فروش از فرماندهی به مربیگری
  • اعمال‌ نفوذ فن‌ آوری‌های موجود برای موفقیت درفروش
  • یکپارچه‌ سازی بهتر ارزیابی عملکرد فروشنده به طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها و نتایج

 

جهت بهره مندی از خدمات ایده برتر پاسارگاد لطفاً فرم ذیل را تکمیل فرمایید؛

لطفا صبر کنید

 

 

مشاوره فروش, مشاوره بازاریابی و فروش, مشاوره تخصصی فروش, فروش تخصصی, فروش و بازاریابی, تدوین برنامه فروش, برنامه فروش, تدوین برنامه فروش و بازاریابی, فروش حرفه ای, برترین مشاور فروش, برترین مشاور بازاریابی و فروش, بالابردن فروش, سهم بازار, افزایش سهم بازار, افزایش فروش