طراحی وبسایت پزشکی

طراحی وبسایت پزشکی ؛ امروزه سایت پزشکی برای پزشکان به عنوان مطب دوم عمل کرده و می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب و کا ر، معرفی و درآمد آن ها داشته باشد.

  • وبسایت پزشکی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
  • تفاوت وبسایت پزشکی با سایر سایت ها چیست؟
  • یک وبسایت پزشکی چه امکاناتی می تواند برای یک پزشک فراهم کند؟

این ها و بسیاری از موارد دیگر سوالاتی هستند که در طراحی سایت پزشکی ممکن است با آن ها روبرو شویم. با گسترده و فراگیر شدن استفاده از اینترنت افراد تقریبا قبل از هرکاری در اینترنت به جستجو و مقایسه می پردازند. امر پزشکی و سلامت نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و امروزه وجود یک سایت پزشکی برای پزشکان به یکی از ملزومات تبدیل شده است.

 

 

وب سایت, وبسایت, طراحی وب سایت, طراحی وبسایت, طراحی وب سایت پزشکی, راه اندازی وب سایت, وب سایت, وبسایت

 

 

 

ویژگی وبسایت های پزشکی:
هر سایت دارای یکسری از قابلیت ها و ویژگی های مختص خود می باشد در ادامه به بررسی این ویژگی ها در سایت پزشکی می پردازیم.


شکل ظاهری وبسایت:
قبل از هرچیزی قیافه و قالب سایت پزشکی باید جذاب و کاربر پسند باشد به نحوی که بازدید کننده از سایت لذت برده و به هیچ وجه از بودن در آن خسته نشود.


ریسپانسیو و واکنش گرا بودن:
سایت پزشکی باید دارای قابلیت ریسپانسیو و واکنش گرا باشد و هنگام مشاهده سایت از طریق تلفن همراه یا تبلت نظم و ترتیب خود را از دست نداده و کاملا با آن سازگار باشد. از آنجایی که امروزه استفاده از تلفن همراه و تبلت برای وب گردی بسیار فراگیر شده است ، قابلیت رسیپانسیو بودن یکی از ملزومات در طراحی سایت پزشکی می باشد.


قابلیت سئو شدن و بهینه سازی بهتر وبسایت:
از آنجایی که مشتریان اصلی سایت های پزشکی از طریق موتور های جستجو مانند گوگل وارد سایت می شوند، لزا قابلیت بهینه سازی و سئو پذیری از الزامات این نوع سایت ها می باشد. پایه و اساس سایت های پزشکی باید بر اساس الگورتم موتور های جستجو پیاده سازی شود تا شناسایی محتوا، سئو سایت، بهینه سازی سایت و کاهش رتبه سایت سریعتر باشد.


مدیریت و کنترل آسان:
قسمت مدیریت و کنترل سایت های پزشکی باید بسیار روان ، آسان و کاربردی باشد به صورتی که علاوه بر پزشک یک فرد معمولی هم بتواند به سادگی آن را مدیریت و کنترل کند. که این مساله هم با استفاده از قالب ها و CMS های اختصاصی به سادگی قابل حل می باشد.


امکانات یک وبسایت پزشکی:
حال زمان پاسخ گویی به این سوال است که یک سایت پزشکی چه امکاناتی برای ما می تواند فراهم کند و ما چه انتظاراتی از یک سایت پزشکی می توانیم داشته باشیم. با اینتن همراه باشید.


معرفی پزشک
تخصص های پزشک ، خدماتی که ارائه می دهد ، زمان هایی که بیمار ویزیت می کند ، آدرس و محل مطب و هر اطلاعاتی که خود پزشک بخواهد می تواند دراین سایت قرار گیرد.


رزرواسیون آنلاین
بیماران می توانند با مراجعه به این قسمت به صورت آنلاین وقت قبلی گرفته و یا در لیست انظار قرار گیرند.


برقراری ارتباط مستقیم با بیماران و مراجعه کنندگان
بازدید کنندگان و بیماران می توانند به طور مستقیم با پزشک خود مکاتبه کرده و از طریق پرسش و پاسخ و نظردهی با او در تعامل باشند.


ویزیت آنلاین
پزشکان می توانند به صورت آنلاین به برخی از مشکلات بیماران خود رسیدگی کرده و پاسخگوی سوالات آن ها باشند.


بخش مقالات
این قسمت جایی است که مقالات ، نوشته ها ، توصیه ها ، مدارک علمی کسب شده، بانک کتاب و مجلات، افتخارات و … در آن قرار می گیرند.


بخش گالری تصاویر
شامل عکس های مربوط به تخصص پزشک ، نمای داخلی مطب ، کار های انجام شده و هر عکس و تصویری که خود پزشک در نظر دارد (به صورت آلبوم و یا معمولی) می باشد.


تعیین مکان دقیق بر روی نقشه گوگل
برای سهولت آدرس دهی و راحتی یافتن مکان مطب برای بیماران و مراجعه کنندگان نقشه گوگل بهترین راه کمک رسانی می باشد. محل دقیق قرار گرفتن مطب یا مراکز درمانی که پزشک در آن ها ویزیت می کند، بر روی نقشه ی گوگل نمایش داده شده و مشخص می شود.


حفظ مشتریان و بیماران قدیمی و یافتن مراجعه کنندگان و بیماران جدید
تبلیغ در موتورهای جستجو و قرار گرفتن در ابتدای لیست این موتور های جستجو علاوه بر تثبیت مشتریان سابق هر روز می تواند مشتریان و مراجعه کنندگان جدیدی برای پزشک فراهم کند و امکانات بسیار زیاد دیگر که می توان از یک سایت پزشکی انتظار داشت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم ذیل را تکمیل نمایید؛

لطفا صبر کنید

طراحی وبسایت پزشکی, طراحی وب سایت پزشکی, طراحی وبسایت, طراحی وب سایت, وبسایت, وب سایت, طراحی website, راه اندازی website, بهینه سازی وبسایت, بهینه سازی سایت, سئو سایت, سئو وب سایت, seo سایت, seo وب سایت