نقطه دید بیننده در یک تبلیغ


آگهی ها می توانند بدون همانند سازی یا حتی بدون یکدلی چندان زیاد با شخصیت ها، عمل کنند؛ البته در این صورت معمولاً متکی بر یادآوری یا حداقل ثبت پیشنهاد های ضمنی یا روشن و یا ادعاهایی هستند که درباره محصول با خود به همراه دارن. آگهی های سرگرم کننده تر از ما دعوت کنند که در قصه های کوتاه غوطه ور شویم و رویدادها را از نقطه دید یک شرکت کننده در آگهی و یا ناظر در آگهی تجربه کنیم.
 

 در فروشگاه‏های تخفیفی همان‌طور که از نام‌شان مشخص است، اجناس با قیمت پایین‏ تری نسبت به سایر فروشگاه‏ها به فروش می‏ رسند. در این شرایط برنامه‏ ریزی و داشتن استراتژی فروش برای محصولات مختلف ضروری است. این برنامه شامل تخفیف‏ های تعدادی ( یکی بخر دوتا ببر ) و تخفیف کالاهای مکمل ( شامپو و حالت‌دهنده ) است. همچنین ایجاد تمایز و ارزش، به چشم آمدن و نو بودن از مهم‌ترین ویژگی‏ های برنامه‏ های PoP است.

براساس نتایج نظرسنجی Ravenshoepackaging در مورد عوامل پراهمیت در تبلیغات PoP، جذابیت‏ های  بصری طرح بیشترین و حجم و اندازه طرح کمترین امتیاز را گرفتند؛ با توجه به این شرایط پیشنهاد می‌شود فروشگاه‏ های تخفیفی در کنار داشتن برنامه‏ های قابل‌اندازه‌ گیری فروش، به رسانه‏ های PoP فکر کنند که بیشترین ارتباط بصری را در عین انتقال پیام ارزشمند و ساده، ارائه می‌کند. در کنار این ها نو بودن تبلیغات نیز بااهمیت است؛ زیرا اصولا تبلیغات PoP به‌ مرورزمان کارایی خود را از دست می‌دهد لذا فروشگاه باید مدام در حال تعریف طرح و اجرای آن باشد.