فروش مستقیم شگفت زده شد

فروش مستقیم شگفت زده شد، مرکز اخبار فروش مستقیم جهان لیست سالانه خود را از ۱۰۰ شرکت برتر در صنعت فروش مستقیم منتشر کرده است، و Jeunesse Global در بین شرکتهای برتر در سراسر جهان قرار گرفت،

Jeunesse جوانترین شرکت در ۲۰ شرکت برتر در فهرست جهانی ۱۰۰تایی و در ۱۰ شرکت برتر در فهرست شمال امریکا فروش مستقیم است.
Jeunesse در فهرست ۱۰۰تایی فروش مستقیم جهان که از سال ۲۰۱۲ رتبه بندی شده است، به طور پیوسته صعود کرده است، و از سال گذشته ۲۰ رتبه جهش داشته است.
Jeunesse ده رتبه در فهرست ۵۰تایی شمال امریکا جهش داشته است. جهش در رتبه پس از یک سال شکستن رکورد حاصل شد، زمانی که Jeunesse تاریخ فروش مستقیم را به عنوان سریع ترین شرکتی که به نقطه یک میلیارد دلار سالانه فروش رسید، ایجاد کرد.

 

marketing

 

مدیر ارشد Jeunesse، اسکات لوئیس گفت :
“ما خوشحال و مفتخریم که در میان بیست شرکت برتر در جهان و ده شرکت برتر در شمال امریکا هستیم.
من به ویژه به این حقیقت افتخار می کنم که ما جوان ترین شرکت در ردیف بالای صنعت فروش مستقیم هستیم. من به خانواده Jeunesse در سراسر جهان تبریک می گویم.
اینکار سخت و تعهد به ماموریت جمعی آنان برای تغییر زندگی مردم است که این دستاورد را ممکن کرده است. سفر تازه آغاز شده است.”

فهرست ۱۰۰تاییDSN Global معتبرترین رتبه بندی برای شرکت های فروش مستقیم در جهان است. لیست سالانه برای ارائه تصویر روشنی از تاثیر جهانی صنعت ایجاد شده، است. ۵۰ شرکت شمال امریکا،ایجاد شده در سال ۲۰۱۵، زیر مجموعه ای از این لیست با تمرکز بر شرکت هایی است که مقر آنها در شمال امریکا است.

دربارهJeunesse

Jeunesse یک شرکت فروش مستقیم در سطح جهانی با ماموریت تاثیر مثبت بر جهان با کمک به احساس جوانی و جوان به نظر رسیدن مردم، در حالی که آنها را در رها کردن توانایی های بالقوه خود تقویت می کند است. مراقبت از پوست منحصر به فرد و محصولات تغذیه ای این شرکت در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است و یک سیستم بهبود جوانی جامع را تشکیل داده است.
با خدمات چند زبانه مشتری، پشتیبانی اداری،یک سیستم ثبت نام جهانی و برنامه نویسی در خانه،Jeunesse یک پلت فرم که قدرت فن آوری برای به اشتراک گذاشتن محصولات نوآورانه را مهار می کند، آموزش و پشتیبانی از طریق ۳۲ دفتر کاملا عملیاتی به بازارها در بیش از ۱۰۰ کشور جهان است را توسعه داده است.