طراحی وب سایت و فروش!!!

اينترنت فضايي مجازي و بسيار گسترده است که استفاده از آن روز به روز در حال افزايش مي باشد. این فضای در ابتدا با هدف تبادل اطلاعات از به هم متصل شدن چند شبکه ي کامپيوتري در ارتش ايالات متحده ي آمريکا متولد شد و بعد از آن به بخش هاي خصوصي آن کشور و کشورهاي ديگر رسيد. در سال 1372 به همت مرکز تحقيقات فيزيک نظري تهران اينترنت وارد ايران شد. در حال حاضر موارد استفاده از اينترنت بسيار زياد شده و روز به روز هم در حال افزايش است.

سازمان ها، مراکز دولتی، کسب و کارها و حتی افراد حقیقی با استفاده از این فضا به معرفی خود پرداخته و با بهره گیری از این فضا بهتر و بیشتر توانسته اند با مخاطبین خود تعامل داشته باشند. درحال حاضر به جرات می توان گفت که اغلب کسب و کارها با طراحی وب سایت های متنوع سعی در ارتباط موثر با مخاطبین خود داشته که به تبع آن در حفظ و جذب مشتری بهتر عمل نموده اند.

با توجه به گسترش و رشد روزافزون تکنولوژی و استفاده از اینترنت در زندگی امروزی ما ایرانیان می توان به این مسئله اشاره نمود که داشتن یک وب سایت پویا و فعال خود یک اعتبار برای کسب و کار قلمداد می شود. به عبارت دیگر در حال حاضر کمترین گامی که در معرفی کسب و کار می توان برداشت طراحی و ایجاد وب سایت سازمانی است. وجود وب سایت این امکان را فرآهم می کند تا مشتریان بالقوه و بالفعل راحتتر به کسب و کار شما اعتماد کنند. لازم به ذکر است وب سایت شما معرف کسب و کارتان است، به نوعی ویترین شما محسوب می شود. چنانچه این ویترین از سطح قابلیت ها و توانایی ها شما پایین تر باشد طبیعتاً به فعالیت شما و آن تصویری که برند خود ساخته اید لطمه می زند.
با استفاده بالای کاربران ایرانی در استفاده از اینترنت نرخ قابل توجهی از مشتریان در قدم نخست سایت کسب و کار شما را مورد بررسی قرار می دهند. چنانچه وب سایت شما از اطلاعات و امکانات اولیه مطلوبی برخوردار نباشد و یا اطلاعات مندرج در سایت قدیمی باشد و … تماما شما را در حفظ و جذب مخاطب با مشکل مواجه می سازد.
به استناد نظرسنجی های صورت گرفته می توان دریافت بسیاری از مخاطبین به سایت های تجاری اهمیت می دهند، برایشان مهم است که زمان خود را در چه محیطی سپری می کنند، چه میزان اطلاعات مندرج در سایت برایشان کاربردی می باشد و …، لذا با داشتن یک وب سایت تعاملی مناسب می توانید فعالیت خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی در اختیار کاربران قرار دهید.

این قابلیت، دستیابی به اطلاعات مختلف فعالیت شما را در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه ای از جهان که در آن امکان اتصال به اینترنت وجود دارد را برای کاربران ممکن می سازد که این خود نشان دهنده گسترش تاثیرگذاری آن برای فروش بیشتر در تجارت شما محسوب می شود. با داشتن یک فروشگاه اینترنتی میتوانید از فروش مناسبی در حوزه فعالیت خود برخوردار شوید، بدون شک ویترین مغازه شما، محیط شرکت شما و … قابلیت قرارگیری هزاران هزار محصول را در خود ندارد و شما با مشکل کمبود مکان مواجه می شوید در حالی که با داشتن یک فروشگاه اینترنتی می توانید به سادگی هزاران هزار محصول خود را در معرض دید مشتریان و علاقه مندان به خرید محصول قرار دهید. حتی می توانید با داشتن یک درگاه اینترنتی بانک مبالغ سفارشات مختلف را دریافت نمایید و درگیر مسائل مالی مختلف اعم از خریدهای چکی و مدت دار و … نشوید.

با داشتن وب سایت نیاز شما به کارت ویزیت و ارائه کاتالوگ های پر هزینه به مشتریان بالقوه و بالفعل را کاهش می یابد. شما می توانید با معرفی وب سایت خود به مخاطبان دریچه اطلاعات کاملی از فعالیت خود را برای مشتریان باز نمایید. با داشتن وب سایت دیگر هزینه تغییر و یا ساخت کاتالوگ جدید نخواهید داد، فقط کافیست صفحه ای جدیدی را در وب سایت خود به محصولات، خدمات و فعالیت های جدید خود اختصاص دهید. بدون شک داشتن یک وب سایت با ظاهر و طراحی مناسب و همچنین اطلاعات به روز، مزایای بسیاری خواهد داشت.